Reklamace a vrácení zboží do 14 dnů | Chytre-nabijeni.cz
Obchod, konzultace 602 419 819 Servisní podpora, Po-Pá: 9-17 hod. 606 332 150

Reklamace a vrácení zboží

Dorazilo zboží poškozené, nekompletní nebo nesplňuje očekávání? Rádi Vám s vyřešením situace pomůžeme.



Stojíme při Vás i nad rámec zákonných povinností

Může se zdát, že reklamace zboží je pro většinu zákazníků noční můrou, u nás se však snažíme o maximální zjednodušení a urychlení celého procesu. Nemusíte se tak bát zbytečných průtahů při opravách či vrácení finančních prostředků. Zákazníkům, kteří si skrze nás pořídí nabíjecí stanici včetně instalačních prací, nabízíme (nejen) v rámci záruční doby nadstandardní servisní služby přímo v místě instalace či výměnu nefuknční stanice za nový kus. Vstřícný a lidský přístup považujeme za samozřejmost.

Jak správně reklamovat zboží

Připravte si informace

Pro urychlení a řádné vyřízení procesu si připravte číslo faktury, fotografie poškozeného či nefunkčního výrobku a nezapomeňte také na vyplněný reklamační protokol.

Kontaktujte nás

Reklamaci uplatněte telefonicky, na e-mailu info@chytre-nabijeni.cz nebo nám ji pošlete dopisem na adresu provozovny společnosti (Nad Porubkou 2385, 708 00 Ostrava - Poruba).

Doručte nám zboží

Zboží zašlete spolu s reklamačním protokolem na uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní.

 
Nejsou pro Vás uvedené informace dostatečné?:

Obchodní podmínky pro prodej zboží




Časté dotazy - reklamace


Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději však do 30 kalendářních dnů od uplatnění, pokud se nedomluvíme jinak. Při reklamaci zboží i instalačních prací lpíme na priortiním vyřízení našimi techniky.

Lze urychlit dobu trvání reklamace?

Pro urychlení vyřízení reklamace je nutné řádně vyplnit reklamační protokol a uvést co nejpodrobnější informace o závadě produktu. My uděláme vše, co je v našich silách, aby nedošlo ke zbytečným průtahům.

Co mohu požadovat u vady zboží?

U podstatných vad máte právo volby mezi dodáním nového nebo chybějícího zboží, bezplatnou opravou, přiměrenou slevou nebo vrácením ceny. U vady, která je nepodstatná, máte nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu.

Časté dotazy - vrácení


Do kdy mohu odstoupit od smlouvy?

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodů. Ovšem ani my nechceme, abyste s naším zbožím byli nespokojeni, proto se Vám budeme snažit vyjít vstříc i po této lhůtě - ať už se jedná o výměnu čí vrácení zboží.

Za jak dlouho obdržím zpět finační prostředky?

Pro vrácení částky máme až 14 dnů od vašeho odstoupení, ale neděláme s tím zbytečné cavyky a peníze Vám vrátíme co nejdříve.

Na které zboží se nevztahuje možnost odstoupení ve 14 dnech?

Vezměte, prosím, na vědomí, že nemůžete odstoupit od kupní smlouvy o dodání zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání.