Obchodní podmínky | Chytre-nabijeni.cz
Obchod, konzultace 602 419 819 Servisní podpora, Po-Pá: 9-17 hod. 606 332 150

Obchodní podmínky pro poskytování služeb

Obchodní podmínky pro prodej zboží

Jsme společnost Grep energie s.r.o., IČ: 14355396 , DIČ: CZ14355396 , se sídlem: Italská 2581/67, Vinohrady, 120 00 Praha, zapsaná u Městského soudu v Praze oddíl C vložka 364454.

Provozujeme e-shop na webových stránkách www.chytre-nabijeni.cz

E-mail: info@chytre-nabijeni.cz
Telefon: +420 602 419 819

 

I.Úvodem

  1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)  vzájemná práva a povinnosti mezi vámi (kupující) a námi (prodávající) v případě, že nakoupíte zboží v internetovém obchodě na adrese >www.chytre-nabijeni.cz a uzavřete tak s námi kupní smlouvu. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Pokud si ve smlouvě domluvíme něco jiného, než je v těchto podmínkách, bude mít naše dohoda (ustanovení smlouvy) přednost. 
  2. Pokud u nás nenakupujete v rámci své podnikatelské činnosti, pak jste v roli spotřebitele. Právní předpisy vám tím dávají některá další práva, o kterých si přečtete dále v těchto obchodních podmínkách.
  3. Seznamte se také se zásadami zpracování osobních údajů. Všechny informace, které nám uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi tak i zacházet, a to plně v souladu s platnými právními předpisy týkajícími se ochrany osobních údajů, zejména pak v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
  4. Vyslovením vašeho souhlasu s novou verzí obchodních podmínek, pozbývají předchozí obchodní podmínky účinnosti a nová verze obchodních podmínek se stává nedílnou součástí kupní smlouvy.
  5. V souladu s ustanovením § 1752 občanského zákoníku máme jako poskytovatel právo obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu jednostranně změnit. Takováto změna obchodních podmínek vám bude oznámena elektronickou poštou na vaši adresu uvedenou v kupní smlouvě. Změnu obchodních podmínek můžete odmítnout a kupní smlouvu v takovém případě vypovědět ve výpovědní době, která činí jeden měsíc.

 

II.Uživatelský účet

  1. Na našem webu si můžete založit vlastní uživatelský účet, ze kterého můžete provést objednávku. Tvorba účtu není povinná, objednávku provedete i bez ní. 
  2. Při registraci i při objednávce zboží nezapomeňte na to, že musíte uvádět správně a pravdivě všechny údaje a při jakékoliv jejich změně je, prosíme, aktualizujte. Údaje, které uvedete při objednávání nebo v uživatelském účtu, považujeme za správné.
  3. Prosíme vás také, abyste opatrovali své uživatelské jméno a heslo, kterými se do uživatelského účtu přihlašujete. 
  4. Upozorňujeme, že váš uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, občas se totiž může stát, že budeme potřebovat provést údržbu nebo opravu systému. 
  5. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v Zásadách zpracování osobních údajů.

 

III. Jak funguje nakupování na našem e-shopu


         Naše zboží

  1. Na našem webu najdete informace o ceně a popis našeho zboží. I přesto s vámi můžeme uzavřít kupní smlouvu za jiných podmínek, které si sjednáme zvlášť. 
  2. Všechny ceny uvádíme včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení (balné a dopravné). 
  3. V případě, že je v našem ceníku uvedena cena, která je zjevně chybná, nejsme cenou vázáni a smlouva mezi námi a vámi není uzavřena. 
  4. Tím, že máme zboží na webu vystaveno, informujeme o jeho vlastnostech a ceně. Vaši objednávku zboží ale musíme ještě sami potvrdit, aby mezi námi vznikla závazná smlouva (Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se tedy nepoužije). 

    Jak probíhá objednávka
  5. Naše zboží si můžete pořídit na www.chytre-nabijeni.cz prostřednictvím formuláře, který obsahuje informace o zboží, ceně, způsobu platby, dodání zboží a o nákladech s tím spojených. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku (dále jen „Objednávka“).
  6. Před zasláním Objednávky si můžete zkontrolovat a změnit údaje. Údaje, které v rámci objednávání zadáte, považujeme za aktuální a pravdivé. 
  7. Poté, co obdržíme Objednávku, vám ji potvrdíme e-mailem na adresu uvedenou v Objednávce. Dále vám dorazí e-mail, který Objednávku odsouhlasuje. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení naší e-mailové zprávy o odsouhlasení Objednávky. Pokud nám bude Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli vysokému množství), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení Objednávky. V takovém případě bude kupní smlouva uzavřena, až od vás dostaneme potvrzení této Objednávky.
  8. Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s Objednávkou si hradíte sami, tyto náklady se nijak neliší od běžných sazeb.

    Jak doručujeme zboží
  9. Zboží vám dodáme způsobem, který si v nákupním procesu zvolíte, na adresu uvedenou v Objednávce.
  10. Prosíme, pamatujte na to, že máte povinnost zboží převzít. Pokud dojde k porušení této povinnosti, máme právo po vás chtít náhradu škody – tedy například náklady spojené s opakovaným doručováním. 
  11. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám bez zbytečného odkladu sdělte. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále).

    Jak můžete platit
  12. Kupní cenu a případné náklady na dodání zboží lze hradit: 
    • okamžitým bankovním převodem
    • bankovním převodem
    • platbou kartou online
    • dobírkou při převzetí
  13. Cena zboží je splatná předem (případně při převzetí v rámci dobírky).
  14. Zboží expedujeme po připsání příslušné částky na náš účet (pokud se nejedná o platbu dobírkou).
  15. Pro každou platbu vám vystavíme po uhrazení ceny daňový doklad – fakturu, kterou odešleme v elektronické podobě na vámi uvedenou e-mailovou adresu. Daňový doklad (faktura) bude obsahovat náležitosti daňového dokladu podle platných a účinných právních předpisů, zejména zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.
  16. Informaci o celkové ceně zboží včetně DPH uvádíme vždy u nabídky zboží.

 

IV. Odstoupení od smlouvy

  1. Vezměte, prosíme, na vědomí, že nemůžete odstoupit od kupní smlouvy o dodání zboží:
    • které bylo upraveno podle vašeho přání, 
    • kterého cena je závislá na výchylkách finančního trhu nezávisle na naší vůli a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení.
  2. Pokud se nejedná o případ z předchozího odstavce, máte, v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, případně dodání poslední části zboží. V této lhůtě nám musíte dát písemně (e-mailem nebo dopisem) vědět o odstoupení od smlouvy. Uveďte, prosíme, ideálně číslo objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme zaslat zpět částku za koupené zboží. Důvod odstoupení od smlouvy nemusíte uvádět. 
  3. Pokud by to u daného zboží bylo možné a rozhodli byste se odstoupit od smlouvy, můžete využít i formulář, který je přílohou těchto podmínek.
  4. Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání vrácení zboží vám vrátíme částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání (zde máme ze zákona právo vrátit částku odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání, který jste mohli pro doručení našeho zboží zvolit), a to na číslo účtu, které nám sdělíte.
  5. Pro vrácení částky máme až 14 dnů od vašeho odstoupení, budeme ale potřebovat doklad o tom, že zboží bylo vypraveno zpět k nám. 
  6. Zboží nám můžete zaslat nebo předat na adresu Nad Porubkou 2383, 708 00 Ostrava - Poruba. Kontaktní osobou je pan Jan Bartoš, tel. č. 605 467 967.
  7. Zboží vraťte kompletní, nesmí být opotřebené nebo poškozené. Máme právo ve výše uvedené lhůtě posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a zda jste svým neadekvátním nakládáním se zbožím nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením poškodíte, můžeme po vás žádat náhradu za snížení hodnoty zboží a započíst ji na vrácenou částku.
  8. Vezměte, prosíme, na vědomí, že náklady za vrácení zboží zpět k nám nesete vy. 
  9. V případě, že nejste spotřebitelem, ale nakupujete jako podnikatel (užíváte pro nákup své IČO), možnost odstoupení od smlouvy se na vás podle tohoto článku nevztahuje. 
  10. Pokud odstoupíte od koupě zboží, ke kterému jsme vám poslali dárek, poslali jsme tento dárek s tzv. rozvazovací podmínkou – v případě odstoupení od kupní smlouvy tedy zaniká i darovací smlouva. Prosíme, dárek zašlete zpět spolu se zbožím.

 

V. Jak reklamovat naše zboží a služby

  1. Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že v době, kdy přebíráte zboží, odpovídáme zejména za to, že:
    • vlastnosti, které jsme si ujednali, a pokud nedojednali, tak takové vlastnosti, které jsme u zboží popsali nebo které jste mohli očekávat vzhledem k povaze našeho zboží a na základě naší reklamy;
    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme;
    • zboží odpovídá jakostí nebo provedením předloze;
    • v odpovídajícím množství;
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  2. Pokud se vada objeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již v době jeho dodání. U spotřebního zboží odpovídáme za vady ve 24měsíční době. Toto se neuplatní na vadu zboží, pro kterou bylo zboží zlevněno, na obvyklé opotřebení věci jeho používáním nebo pokud to vyplývá z povahy zboží.

    Jak uplatnit práva z vadného plnění
  3. Reklamaci uplatněte telefonicky, na e-mail: info@chytre-nabijeni.cz nebo nám ji pošlete dopisem na adresu sídla nebo provozovny (Nad Porubkou 2383, 708 00 Ostrava - Poruba). Kontaktní osobou je pan Jan Bartoš, tel. č. 605 467 967. 
  4. Dopis nebo e-mail musí obsahovat:
    • vaše kontaktní údaje, popis vady a způsob, jak si přejete vyřídit reklamaci;
    • prokázání nákupu zboží (nejlépe přiložte doklad o nákupu).
  5. Zboží, které podle vašeho názoru obsahuje vadu, zašlete nebo přineste spolu s reklamačním formulářem na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní.
  6. Při uplatnění reklamace od nás obdržíte elektronicky písemné potvrzení (reklamační protokol) sloužící jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu jsou uvedeny následující informace: kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. 

    Co můžete požadovat u vady zboží
  7. Podle své volby můžete požadovat u vady, která je podstatná:
    • dodání nového nebo chybějícího zboží;
    • bezplatnou opravu;
    • přiměřenou slevu; nebo
    • vrácení ceny na základě odstoupení od smlouvy.
  8. U vady, která je nepodstatná, máte nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu.
  9. Při uplatnění reklamace nám musíte sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změnit volbu bez našeho souhlasu můžete jen tehdy, pokud jste žádali opravu vady, která se ukáže jako neodstranitelná. Pokud nezvolíte právo z podstatné vady včas, máte práva stejná jako při nepodstatné vadě.
  10. V případě, že zakoupeným zbožím je zařízení, jež bude následně instalováno, pak tuto instalaci je oprávněna provádět pouze osoba s platným osvědčením dle zákona č. 250/2021 Sb. a příslušných prováděcích předpisů. Pro účely případného reklamačního řízení je poté nutné doložit revizní zprávu a potvrzení o instalaci od této osoby včetně výrobního čísla instalovaného výrobku.
  11. Pokud prokážeme, že jste před převzetím zboží o vadě zboží věděli nebo ji sami způsobili, nemusíme vašemu nároku na reklamaci vyhovět.
  12. Vezměte také na vědomí, že nemůžete reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.

    Jak vyřídíme reklamaci
  13. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději do tří dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná pro odborné posouzení vady. Reklamaci ale musíme vyřídit nejpozději do 30 dnů od uplatnění, pokud se nedomluvíme jinak.  Pokud nedodržíme tuto lhůtu, máte práva jako při podstatném porušení kupní smlouvy. 
  14. Zašleme vám písemné potvrzení o přijetí reklamace, datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době trvání reklamace, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace.
  15. Pokud jste spotřebitelem, pak vám náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, proplatíme. O proplacení těchto nákladů nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto právo zaniká.

 

VI. Závěrem

  1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte jako spotřebitelé právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili své právo, které je předmětem sporu. Máte právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Nejsme vázáni žádným etickým kodexem chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce.
  3. Naše vztahy se řídí českým právem, i pokud obsahují mezinárodní prvek. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z právních předpisů. 
  4. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Smlouva je uložena u nás a neumožňujeme k ní spotřebiteli přístup.
  5. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám jako prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webovou stránku nebo její část bez našeho souhlasu. 
  6. Znění obchodních podmínek můžeme měnit nebo doplňovat. Tímto nijak nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. 
  7. Kdykoliv nás v případě dotazů k těmto obchodním podmínkám můžete kontaktovat na info@chytre-nabijeni.cz.

 

V Praze, dne 2.11.2023

 

Příloha č. 1: Formulář pro odstoupení od smlouvy