Chytrá služba ICU EZ
Nabíjecí stanice od společnosti Alfen byly navrženy tak, aby dokázaly komunikovat s různými systémy back office. S back office může Alfen sledovat spotřebu energie, platební transakce a stav nabíjecí infrastruktury. Proto nabíjení Alfen vyvinulo vlastní back office „ICU EZ“.
Pro který produkt je služba ICU EZ vhodná?
Služba ICU EZ je vhodná pro všechny typy dobíjecích stanic Alfen, které jsou vybavené konektivitou. V nabídce "Konektivita" dobíjecích stanic Alfen máte na výběr z několika variant.
ICU EZ pro koncové uživatelé v domácnosti
Online systém pro správu ICU EZ nabízí plnou kontrolu nad vaší nabíjecí stanici Alfen prostřednictvím počítače, smartphonu nebo tabletu odkudkoliv a kdykoliv. Nutnou podmínkou je konektivita dobíjecí stanice.
Více funkcí pro správce, firemní a komerční uživatele
Back office ICU EZ nabízí mnoho funkcí zejméne pro správce dobíjecích stanic Alfen. Například lze nastavit otevírací dobu pro nabíjení stanice, takže jsou přístupné pouze během pracovní doby, kdykoliv je možné spravovat dobíjecí transakce všech stanic a povolit export dat, díky vzdáleně správě je možné včas identifikovat a vyřešit vzniklé incidenty a také ICU EZ nabízí možnost on-line podpory. Služba ICU EZ bude vaším zdatným pomocníkem při správě a řízení dobíjecích stanic Alfen.
Odkaz na registraci služby ICU EZ
Registration ICU EZ managementsystem | Alfen